Najčešća pitanja
Gdje je moguć priključak na KKS TXtv?
Priključak je moguć unutar mreže, koju pokriva kablovski operater. Za provjeru mogućnosti priključka obratite nam se putem maila info@txtv-tz.com ili na poštansku adresu TXTV d.o.o., Fočanska 1N, 75000 Tuzla.
Šta sve pokriva cijena priključka?
U cijena priključka uključeni su svi troškovi izgradnje priključka za KTV do kućne priključne tačke, koja je u većini slučajeva ormarica (zgrade) ili stub (kuće). Od priključne tačke do TV prijemnika, stranci se obračunaju troškovi potrošenog materijala i rada tehničara.
Šta ako su troškovi priključka veći nego po važećem Cjenovniku?
U slučaju da troškovi izgradnje priključka drastično odstupaju od cijena u cjenovniku, kablovski operater ima pravo na promjenu cijene za takve priključke.
Za KKS priključak je potrebna dozvola komšija. Kako je dobiti?
Pretplatnik je dužan dobiti saglasnost vlasnika parcela, u slučaju da je ista potrebna za izgradnju priključka. TXTV ima pravo za instalaciju mreže po pretplatnikovim nekretninama, koju vlasnik potvrđuje izjavom koja je uslov za punovažnost potpisanog pretplatničkog ugovora.
Za koliko vremena ćete nas priključiti na svoju mrežu?
Rok za uspostavljanje KTV priključka je 30 dana od dana potpisa pretplatnčkog ugovora i pridobijanja svih potrebnih sporazuma, a naša praksa je da se priključak realizuje u roku od 24h.
TV prijemnik nema signala!
Često se dešava, da neko od članova domaćinstva greškom isključi kabal, tako da do TV prijemnika ne dolazi dovoljno signala. U slučaju da nema slike uradite slijedeće korake: *Provjerite da li je kabal pravilno priključen na Tv prijemnik i utičnicu * U slučaju da imate i video rekorder provjerite da li su kablovi pravilno povezani i priključeni na ulazne utičnice * Provjerite da li je kabal možda nagnječen nekim teškim predmetom * Ako ste na novo podešavali Vaš TV provjerite da li su programi pravilno programirani. U slučaju da nijedan od navedenih koraka nije pravi, provjerite da li sličan problem imaju i vaše komšije. U tom slučaju se radi o kvaru na širem regionu. Molimo Vas da obavjestite našeg najbližeg servisera, da provjeri razloge za kvar i da ga ukloni u što kraćem roku.
Zašto se u određenom vremenskom intervalu vrši zatamnjenje pojedinih TV kanala?
Televizijske kuće otkupljuju autorska prava za emitovanje pojedinih programskih sadržaja (sportski sadržaji, serije, filmovi i dr.) na određenom geografskom području (država) i tako ulažu svoja novčana sredstva kako bi podigli gledanost svog programa. Iz pomenutih razloga, mi smo dužni svaki put, na njihov zahtjev, izvršiti zatamnjenje TV kanala koji emituju isti programski sadržaj.
Kako da pravilno mjerim brzinu interneta?
Da bi ste izmjerili pristupnu brzinu interneta na Vašem modemu, potrebno je da svoj računar spojite direktno na modem (preko UTP kabla), zatim pogasite sve eventualne servise ( youtube, torrent i slično), te otvorite web stranicu Speedtest.net. Odaberite TXTV Speedtest server i kliknite na „Begin test“. Brzina internet konekcije mjerena preko wireless internet pristupa ne oslikava stvarno stanje, i uglavnom je manja od one koje Vam mi pružamo, jer je koristi više spojenih uređaja na mreži.
Internet konekcija mi često puca!
Ukoliko primjetite da imate česte prekide interneta, potrebno je da provjerite da li je veza modem – koaksijani kabl dobro učvršćena, da li je konektor stabilan. Ovdje je osnovni izvor prekida internet konekcije. Pored toga, provjerite i učvrstite i ostale veze koaksijalnih konektora (razdjelnici).
Da li mogu da ograničim mjesečnu potrošnju telefonskih razgovora?
Korisnici koji koriste našu telefoniju imaju mogućnost da ograniče mjesečnu potrošnju unaprijed, i tako regulišu svoj mjesečni budžet. Ograničenje potrošnje se može izvršiti na dnevnom i mjesečnom nivou. Pored toga u svakom trenutku imaju mogućnost uvida svojih troškova, te mogućnost pregleda i štampe listinga svojih poziva. Bitno je naglasiti da je ova usluga besplatna.