Gdje je moguć priključak na KTV?

Priključak je moguć unutar mreže, koju pokriva kablovski operater. Za provjeru mogućnosti priključka obratite nam se putem mail-a  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ili na poštansku adresu TXTV d.o.o., Fočanska 1N, 75000 Tuzla.

Šta sve pokriva cijena priključka?

U cijena priključka uključeni su svi troškovi izgradnje priključka za KTV do kućne priključne tačke, koja je u većini slučajeva ormarica (zgrade) ili stub (kuće). Od priključne tačke do TV prijemnika, stranci se obračunaju troškovi potrošenog materijala i rada tehničara.

Šta ako su troškovi priključka veći nego po važećem cjenovniku?

U slučaju da troškovi izgradnje priključka drastično odstupaju od cijena u cjenovniku, kablovski operater ima pravo na promjenu cijene za takve priključke.

Za KTV priključak je potrebna dozvola komšija! Kako je dobiti?

Pretplatnik je dužan dobiti saglasnost vlasnika parcela, u slučaju da je ista potrebna za izgradnju priključka. TXTV ima pravo za instalaciju mreže po pretplatnikovim nekretninama, koju vlasnik potvrđuje izjavom koja je uslov za punovažnost potpisanog pretplatničkog ugovora.

Za koliko vremena ćete nas priključiti na KTV?

Rok za uspostavljanje KTV priključka je 30 dana od dana potpisa pretplatnčkog ugovora i pridobijanja svih potrebnih sporazuma, a naša praksa je da se priključak realizuje u roku od 24h.

Zašto su paketi već određeni, pa ne možemo birati programe koje bi željeli gledati?

Osnovni paket je sastavljen tako da zadovolji ukus što šireg kruga gledalaca. Programsku šemu predlaže programski savjet. U slučaju da želite neki od programa koji danas nije prisutan u programskoj šemi, svoje prijedloge i sugestije pošaljite nam e-mail na: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

TV prijemnik nema signala!

Često se dešava, da neko od članova domaćinstva greškom isključi kabal, tako da do TV prijemnika ne dolazi dovoljno signala. U slučaju da nema slike uradite slijedeće korake: *Provjerite da li je kabal pravilno priključen na Tv prijemnik i utičnicu * U slučaju da imate i video rekorder provjerite da li su kablovi pravilno povezani i priključeni na ulazne utičnice * Provjerite da li je kabal možda nagnječen nekim teškim predmetom * Ako ste na novo podešavali Vaš TV provjerite da li su programi pravilno programirani. U slučaju da nijedan od navedenih koraka nije pravi, provjerite da li sličan problem imaju i vaše komšije. U tom slučaju se radi o kvaru na širem regionu. Molimo Vas da obavjestite našeg najbližeg servisera, da provjeri razloge za kvar i da ga ukloni u što kraćem roku.

Zašto se u određenom vremenskom intervalu vrši zatamnjenje pojedinih TV kanala?

Televizijske kuće otkupljuju autorska prava za emitovanje pojedinih programskih sadržaja (sportski sadržaji, serije, filmovi i dr.) na određenom geografskom području (država) i tako ulažu svoja novčana sredstva kako bi podigli gledanost svog programa. Iz pomenutih razloga, mi smo dužni svaki put, na njihov zahtjev, izvršiti zatamnjenje TV kanala koji emituju isti programski sadržaj.

Kako da pravilno mjerim brzinu interneta?

Da bi ste izmjerili pristupnu brzinu interneta na Vašem modemu, potrebno je da svoj računar spojite direktno na modem (preko UTP kabla), zatim pogasite sve eventualne servise ( youtube, torrent i slično), te otvorite web stranicu www.speedtest.net. Odaberite TXTV Speedtest server i kliknite na „Begin test“. Brzina internet konekcije mjerena preko wireless internet pristupa ne oslikava stvarno stanje, i uglavnom je manja od one koje Vam mi pružamo, jer je koristi više spojenih uređaja na mreži.

Internet konekcija mi često „puca“ !

Ukoliko primjetite da imate česte prekide interneta, potrebno je da provjerite da li je veza modem – koaksijani kabl dobro učvršćena, da li je konektor stabilan. Ovdje je osnovni izvor prekida internet konekcije. Pored toga, provjerite i učvrstite i ostale veze koaksijalnih konektora (razdjelnici).

Koliko je cijena poziva ostvarenih unutar TXTV mreže?

Pozivi ostvareni unutar mreže TXTV potpuno su besplatni i na taj način Vam omogućavamo da razgovarate bez ograničenja. Takođe, besplatno razgovarajte i prema mrežama Elta-kabela i Missneta. 

Da li mogu da ograničim mjesečnu potrošnju telefonskih razgovora?

Korisnici koji koriste našu telefoniju imaju mogućnost da ograniče mjesečnu potrošnju unaprijed, i tako regulišu svoj mjesečni budžet. Ograničenje potrošnje se može izvršiti na dnevnom i mjesečnom nivou. Pored toga u svakom trenutku imaju mogućnost  uvida svojih troškova, te mogućnost pregleda i štampe listinga svojih poziva. Bitno je naglasiti da je ova usluga besplatna.

Nemam pojedinih kanala u MMDS programskoj šemi, šta mogu učiniti?

Ukoliko primjetite da se neki kanal izgubio ili nemate neki od novih kanala ubačenih u  programsku šemu, potrebno je da ponovo programirate svoj MMDS resiver. Uputsvo za programiranje resivera možete vidjeti ovdje.

Na kanalima na MMDS programskoj šemi stoji poruka „Kanal je kodiran“ ili „Scrambled“, šta je uzrok tome?

Navedena poruka se može pojaviti iz više razloga: kartica za dekodiranje je zablokirala, isključeni ste sa sistema ili generalni tehnički problem u kodiranju sistema. U svakom navedenom slučaju neophodno je da prijavite kvar dežurnoj službi kako bi se problem evidentirao i što prije riješio.

podrska n-godina

kontakt

Adresa: Fočanska 1N
Poštanski broj: 75000
Telefon: 035-302-333
Tehnička podrška: 061-012-012
Go to top